понеделник, 19 април 2010 г.

Ново предизвикателство - Използвайте панделка!

Ето, че дойде време и за новото предизвикателство от мен - Гери.

То ще бъде мааалко по-различно, но ще ви провокира не по-малко да развихрите фантазията си.

Откакто правя картички - панделките са ми ужасна слабост и видя ли кинкалерия краката ми сякаш изведнъж изразяват собствено мнение и бързо ме запътват на там. А аз от своя страна да не мислите, че ще си призная, че хич не се съпротивлявам. Даже съвсем убедително ще се постарая да отричам до последно... дори и когато ме хване човек на местопрестъплението с торбата панделки, излизайки от магазинчето и оглеждайки се предпазливо.

Човек като ми види кутията, в която ги държа, определено би си помислил, че ги колекционирам досущ както едно време колекционирах картички. :)

Затова и тази седмица ще Ви предизвикам да направите картичка или проект, на който да сложите ПАНДЕЛКА. Без значение по какъв повод и на каква тема е! Използвайте въображението си!

Ето малко вдъхновения от нас трите:

Гери:



Ем:



Рали:



Срокът е до следващата Сряда до края на деня. Наградата ще бъде присъдена на избрана от нас трите (Ем, Рали и Гери). Могат да участват само нови картички – такива, които не са публикувани вече на вашите блогове. Критериите за оценяване са следните:

• До колко се доближава и отговаря на идеята и темата на предизвикателството
• Цветово съчетание – усет за съчетание на цветовете
• Съчетаване на елементите
• Оригиналност на проекта

МОЛЯ ВИ, ПУСКАЙТЕ СНИМКИ, НА КОИТО СИ ЛИЧИ КАКВО Е СНИМАНО. Разбираме, че не всеки има добър фотоапарат, но поне трябва да се вижда самата картичка. Тя може да е прелестна, но ако снимката е много лоша, няма да можем да я оценим подобаващо.

А наградата е Пънч Звезда 1.5 '' на Dovecraft!



С нетърпение ще очакваме вашите творения и знаем, че ще ни зарадвате с много красота!

Усмивки,
Гери



Участници:

1. Tanya
2. anubhis
3. Le
4. milenka
5. addii
6. addii
7. addii
8. skylife
9. danka
10. Tanya
11. danka
12. Netty
13. Creative
14. Chiges
15. Krissbal
16. Maria & Simeon
17. valary
18. mimi
19. mimi
20. mimi
21. Dimitrana S.
22. Creative
23. Creative
24. Chiges
25. Irena
26. Irena
27. Irena
28. Irena
29. Tanya
30. Tanya
31. Tanya
32. Deljana
33. Deljana
34. skylife
35. Tanya
36. Rumilina
37. Maria & Simeon
38. Nana
39. milenka
40. Creative
41. krechi
42. anubhis
43. Marzelanche
44. mimi
45. Ivolina
46. Te4eto
47. danka
48. Didka
49. Didka
50. Krissbal
51. miona
52. miona
53. miona
54. danka

6 коментара:

  1. страхотни сте,момичета:)с удоволствие ще участвам и в това предизвикателство:)заповядайте в блога ми за една наградка:)

    ОтговорИзтриване
  2. И аз ще се включа,даже вече имам идея:)
    Заповядайте и при мен за наградка:)!

    ОтговорИзтриване
  3. О, Гери, чудесно предизвикателство! Надявам се да успея да се включа. И на мен панделките са ми голяма слабост. Жалко, че тук няма кой знае какъв избор. Само гледам по чуждите сайтове и въздишам...

    ОтговорИзтриване
  4. Малко късно се включвам, но все пак успях! Виждам много интересни картички!

    ОтговорИзтриване
  5. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  6. Няма проблем, не се безпокой, ще го вземем предвид:)
    Рали

    ОтговорИзтриване