понеделник, 3 май 2010 г.

Победителят в Предизвикателството Буболечки

Много се радваме, че имаме нови участници - добре дошли!

И тъй-като е вече късно, а и закъсняхме с излъчването на победителя, ще пристъпя направо към резултатите. Победителят в нашето предизвикателство Буболечки е Кари с нейните изящни и стилни пеперуди!



Честито и моля те пиши ни на мейла адреса, на който да ти изпратим наградата.

А ето и топ 5 за тази седмица:

* Jeni:



* Chiges:



* danka:



* Yanina:



* te4eto:



Честито на всички!

От екипа на Двете елши

8 коментара:

  1. Честито на Кари за наградата! Заслужена!!!!
    Благодарности от мен за присъдената класация на моя картичка в топ 5.

    ОтговорИзтриване
  2. Честито на Кари картичката и е прелестна -много изящна!
    Честито и на топ5 !

    ОтговорИзтриване
  3. Честито на Кари,напълно заслужена награда!Картичката е много нежна и много ми хареса.
    Благодаря ви Елши,че сте включили мое творение в топ 5,за мен това е не по-малка награда:)))Пожелавам на всички слънчев ден!

    ОтговорИзтриване
  4. Честито на Кари :)
    И на останалите естествено :)
    Много хубави пеперудки :)

    ОтговорИзтриване
  5. Честито на Кари- картичката е превъзходна! Не знам как съм пропуснала тази картичка, но много ми харесва :).

    ОтговорИзтриване
  6. Честито на Кари!
    Това е моето първо участие и
    благодаря на Двете Елши за оценката!
    Yanina

    ОтговорИзтриване
  7. Честито на Кари! Проруснала съм навременен коментара, но по-добре -късно, отколкото никога! Благодаря и за оценката на Двете елши да поставят моя картичка в топ 5!

    ОтговорИзтриване
  8. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване