неделя, 8 април 2012 г.

Победители от мартенското ни предизвикателство

Здравейте!

Първо, честит празник на всички разкошни цветя, които празнуват днес! Специални поздрави от целия творчески екип за нашето прекрасно Рали, да си ни все така усмихната, все така креативна и винаги щастлива!

А сега, да преминем към раздаването на наградите, защото знам колко много се вълнувате от този момент.

Категория Хартиени изкуства:
Всички картички, които ни показахте бяха прекрасни, една музикална хармония от безброй птичи гласове! Сред всички достойни кандидати ни беше много трудно да изберем победител, но ето я и нея, картичката, която ни спечели, а именно миличкото пиленце на Мила!



Топ 5:
15. KalySto
27. МaDe
36. МaDe
38. Zhana
70. Te4eto

Категория Бижута:
Както винаги не спирате да ни изненадвате с прекрасните бижута, които сътворявате! Този месец една сладка двойка бухълчета ни спечели безрезервно и именно за това победител е Daisy


Топ 5:
4. Stanislava Art
5. Маги
11. Mravata.com
14. add
16. Поли Фотева

Категория Текстилни изкуства:
Пиленца, пиленца... толкова сладки пиленца сте нашили! Едно прекрасно ято от птици, което да ни радва! Победител в тази категория е една страхотна хрумка, която мисля, че всички ще оцените, а именно чантичката-къщичка на Маriq Dobrikova! Това е наистина един прекрасен и много оригинален проект, който е не само много забавен, но и практичен.



Топ 5:
2. Ани
4. Toni
7. Ани
9. Cvety
21. Maria Dobrikova

Честито на всички победители!
Не забравяйте, да ни пишете на мейла, за да се разберем как ще си получите наградите.

Хубав и усмихнат ден
Ем

23 коментара:

  1. Благодаря на целият ви екип за невероятното щастие, което ми подарихте на днешният цветен празник. Не можете да си представите колко усмивки ми донесохте. Подаръкът е уникален, още веднъж благодаря.Много пролетно настроение и поздрави от морето.

    ОтговорИзтриване
  2. Може да ме обвините в каквото пожелаете , но реших да споделя мнението си относно избора ви за победител в мартенското предизвикателство . Ама наистина ли избрахте това семпло пиле , което прилича на рисунките на седем годишния ми син ?! при условие че има ето такива картички : https://picasaweb.google.com/108967864431805017067/April82012#5729000408523066498 , всяка от които е достойна да бъде избрана за победител ! Сигурно аз нещо не разбирам , моля да ме извините ....

    ОтговорИзтриване
  3. права си светла и аз не разбирам защо винаги избирате картички,в които не е положен особено голям труд..

    ОтговорИзтриване
  4. Светле, извини ме и мен, но като се оказа, че спечели Мила, бях сигурна, че ще пишеш нещо - моля те личните неща между теб и нея да не стават повод за раздори тук. Както знаеш, оценяваме 4-5 човека, отново казвам, няма как да има субективност и т.н. Много картички бяха на по 1 точка разлика с победителя. Всяка една картичка от тези, които участваха бяха достойни и прекрасни.

    ОтговорИзтриване
  5. ...и аз се извинявам,но съм напълно съгласен със Светла и следващия коментар...просто,категорично за мен тази картичка не е победител тук,да тя е хубава-,но в никакъв случай не е най-хубавата!!!Колко по-достойни претенденти имаше,а имам чувството,че в избора на победител изобщо не сте ОБЕКТИВНИ -не знам на какъв принцип правите класирането ,но съм разочарован и като участник ,а ме загубихте и като клиент...съжалявам!!!

    ОтговорИзтриване
  6. ...да не говорим ,че победителите май са просто в приятелския ви кръг...и за това са победители,но не бих участвал повече при вас:(((

    ОтговорИзтриване
  7. Оценката и избора на победители в подобен тип "конкурси" е абсолютно субективна, което е напълно разбираемо. Това, което обаче един човек, който малко поне се занимава с правене на картички и други неща, може да види с просто око, че в картичката на Мила има неща, които не са направени за 2 минути с пънч, печат или готови стикери. Пъленцето от филц, шевовете в комбинация с клончетата, прави картичката много по-различна от всички останали.

    И все си мисля, че този тип предизвикателства са за вдъхновение, а не за да си "мерим" картичките и да се борим със зъби и нокти за наградата.


    Момичета, не влагайте такава негативна емоция, все пак идват едни от най-светлите празници! :-) Хубава вечер

    ОтговорИзтриване
  8. Нямам нищо против Мила ! Повечето и картички са хубави. И предишния път , когато изказах мнение и сега е относно "Вашия" избор и критерий за победител ! Не прехвърляйте коментарите ми на лична основа , защото не е така ! Явно аз нищо не разбирам щом твърдя , че това не е точно най - красивата от всички участвали картички ...

    ОтговорИзтриване
  9. Светле и Анонимни,
    нашето предизвикателство е създадено с цел да се забавляваме, това е игра. Нямаме желание да разочароваме никой. Всяка една картичка е прекрасна и достойна, но победител може да бъде само един човек. Моля ви, възприемайте всичко за удоволствие, в крайна сметка това е целта. С това се надявам искрено дискусията да престане.
    И това за приятелския кръг е смешно - ние имаме късмета да имаме много приятели и това е огромна наша радост.
    Рали

    ОтговорИзтриване
  10. ...разбира се ,че това е игра и е с цел забавление,и да-наистина изборът е субективен, за мен картичката на Мила е хубава,но имаше МНОГО-МНОГО АМА МНОГО ПО-ХУБАВИ проекти,много по-сложни,много по-различни и интересни- и то без пънчове,печати всякакви готови материали...това ,което съм казал е защото това е моето мнение-или конкурсите ви изобщо не са никакви конкурси(...и тук не става въпрос за -зъбите и ноктите за някаква смешна награда- това е просто смешно)...или просто нямате никакъв художествен вкус,за сложност,за изработка,за идея и оригиналност:) все пак вие сте кръстили това което правите"предизвикателство"-за да бъде предизвикателство,би трябвало да оценявате най-смелите,различни и художествено направени проекти,като идея и изработка,но явно при вас съвсем не е така...сигурно на тото си играете там:) ...лека вечер от мен:);)...извинете скромното ми мнение,ако съм засегнал някой...и все пак това е игра-тото-игра;)

    ОтговорИзтриване
  11. И ...Рали...,що се отнася за това,че победител може да е само един човек...то ваша работа е да изберете -ПРАВИЛНИЯ ЧОВЕК!!!...а сега според мен не сте се справили добре!...защото така наистина обиждате хора ,които са работили и с желание и с вдъхновение и идеи за вашето уж-предизвикателство...и то не са 1 и двама...много са...

    ОтговорИзтриване
  12. ...а що се отнася за миличкото пиленце на Мила,което"ви спечели"!!!...дори не отговаря на вашето собствено задание!!!
    ...1во-не отговаря на цветовата ВИ комбинация!!!
    ...2ро-дори няма и намек за птичи песни!!!
    ...3то-с тия краски -прилича повече на есенна картичка-не на пролетна!!!
    ...Като задавате теми -поне вие се съобразявайте с тях...и особено за избор на победители...

    ОтговорИзтриване
  13. mirkos7, изискванията при категорията Хартиени изкуства са:
    "За да сте изпълнили задачата на предизвикателството е задължително да следвате темата като използвате поне един от зададените елементи за вдъхновение. Не сте ограничени да спазвате цветовите комбинации, които ще вървят с всяко предизвикателство, но ако прецените може да ги използвате."
    Рали

    ОтговорИзтриване
  14. По принцип не обичам да влизам в такива полемики, но изказването за тази картичка "не е положен особено голям труд", ме подразни изключително много!!! От къде знаете Вие, Анонимен, колко голям труд е положен за картичката?!
    Разбира се, че всеки си има различен фаворит. Това е нормално, различни хора сме все пак. Нормално е да има разочаровани, всеки смята проекта си за красив, все пак влага труд и любов в него. Но да се напада по този начин е смешно.
    И mirkos7, ако прочетете правилно заданието и правилата на предизвикателството ще видите, че картичката на Мила си е съвсем по темата:

    "Елементи за вдъхновение:

    Птици, музика, ноти, клетка, крила, къщички за птици."

    Поздрави на Двете Елши. Благодаря ви, че съм в топ 5 за бижута!

    ОтговорИзтриване
  15. ...О,извинете,но в такъв случай явно нямате вкус!!! Да не говорим и ,че всички проекти от топ5-също са много по-добри от победителя!!!...пак повтарям-за мен картичката победител-дори не е пролетна-с тези краски...и след като има толкова разочаровани участници...не е зле да се замислите"Две елши"...просто приятелски съвет:)))
    Приятен и успешен ден.

    ОтговорИзтриване
  16. Като гледам разочарованите участници са само 3-ма, освен ако Вие не сте Анонимен...
    Аз никого не съм обиждала, хайде да не ме обиждате и Вие!!!
    Казвам, че всеки си има фаворит. Моят е сред топ 5, например, но това в никакъв случай не прави картичката на Мила по-малко хубава! И още нещо не съм тръгнала да нападам никого защо моят проект не е спечелил!!!

    ОтговорИзтриване
  17. ...ха-хах:)))...кои пък говори на вас Маги:),ясно се обърнах към творческият екип на Двете елши,когото уважавам ...това че правя градивна критика,не намирам за лошо,а полезно-никой не нападам и нямам нищо лично срещу никой:)...освен това истината винаги се ражда в спора...цитирам Сократ,така,че не намирам за лошо това,че си изразявам искрено мнението тук:)
    ...а и да-няма как да съм и анонимните-защото е ясно че са няколко,след като ясно се вижда името ми:)))

    ОтговорИзтриване
  18. Ох,аз само исках да кажа,че се радвам, че отново съм в топ 5, ама вече не съм сигурна дали е така :)

    ОтговорИзтриване
  19. Според мен има много повече от трима разочаровани участника , но ми е необяснимо защо си мълчат ! Освен това се чудя как всички тези 87 човека все още имат желание да участват във вашето предизвикателство , защото аз лично бях сигурна кой ще бъде "победителя" за пореден път /избран единодушно разбира се /. И не нападам никого "защото моя проект не е спечелил" , понеже дори нямам проект в тази категория / може да предположите защо ;) / Имам малко буен характер и всякакви несправедливости ме дразнят . Защо да не споделя свободно мнението си , след като има възможност за коментари / сигурно след това обсъждане най-вероятно ще ги забраните ;)/ Незнам дали осъзнавате , но вие буквално се подигравате с тези 87 души,като подценявате преценката им за красиво и не чак толкова красиво , но явно на тях не им прави особено впечатление .

    ОтговорИзтриване
  20. Светле,Благодаря ти,че си толкова искрена и изразяваш ясно позицията си:)))...Остани винаги такава:))) Браво:)...и аз немога да разбера как 85 човека си мълчат пред нещо ,което е очевидно несправедливо...,но...Благодаря ти още веднъж,че споделяш мнението ми:)))

    ОтговорИзтриване
  21. За последен път се намесвам, защото определено вече сте несправедливи. Напомням ви, че това е предизвикателство на Двете елши, то се организира и оценява по правилата на Двете елши, по критериите, които нееднократно сме обсъждали. За пореден път ви казвам - ние уважаваме всеки един участник! Това че сме избрали един не значи, че другите "не стават". Другите 85 човека най-вероярно не пишат във вашия спор, защото разбират това и не смятат, че трябва да ни нападат по този начин! Не се опитвайте да правите драма и спорове просто от любов към дразгите.
    Пак казвам - това предизвикателство е за забавление! Светле, mirkos 7 - това че не ви харесва предизвикателството ни, не значи, че трябва да карате другите хора да се чувстват зле, да не могат да се радват на наградите си и да се чувстват омърсени от всички тези хули и нападки. Оставете ни спокойно да се забавляваме!
    И да Светле, ще се опитам да заключа темата ако позволява блогър, защото определено минахте границата на добрия тон!
    Рали

    ОтговорИзтриване
  22. Благодаря на "Двете елши", че са ме избрали за победител в категория бижута, това е голяма чест за мен! И тъй като това е предизвикателство, организирано от тях, те имат на 100% правото да изберат най-добрия проект според тях! Аз съм съгласна с тях, че картичката на Мила е изключително оригинална, положено е много труд за нея, птичето е изработено изключително прецизно, и къщичката е оригинална... Но момичета и момчета, която и картичка да беше избрана, трябва да се радваме, нека не превръщаме нашето хоби и тези хубави блогове в място за нападки, като в останалите форуми. Ние сме творци и хора на изкуството, над тези неща сме, точно това ме привлече в това общество - факта, че всички коментари бяха слънчеви и ми вдъхнаха кураж, че съм открила един по-добър свят! Моля ви, не разваляйте магията на нашето хоби!

    ОтговорИзтриване
  23. Ако ми позволите да се намеся... Струва ми се, че би било добре освен един победител да има по петима РАЗЛИЧНИ подгласници. Така би било много по-справедливо и стимулиращо. В крайна сметка хората, попадащи в топ 5 получават банерче, с което да се гордеят - редно е да са 5 различни човека (в случаите, когато има достатъчно участници, разбира се).

    ОтговорИзтриване