сряда, 23 юли 2014 г.

Вдъхновение за вас - Малко бебе

Привет!
Днес съм ви приготвила една много ефектна и много лесна за направа скрапбук страничка. Кръстих я "Малко бебе", защото тези снимки са от първите няколко месеца на Елито.
За нея използвах нещо по-различно - дървени рамки за снимки. По принцип тяхната идея е да се ползват директно за стена, но на мен много ми харесаха като декоративен елемент за страницката ми. Не съм правила нещо особено сложно с тях. Първо сложих малко структурна паста, за да ги раздвижа. Използвах дребнозърнеста структурна паста, за да се види по-добре релефа на шаблона. Самият шаблон е от колекцията на Memory Box и се казва Tessatina. След като пастата изсъхна покрих всичко с кафява акрилна боя и за финал втрих малко от златната вакс паста. Стана страшно бързо, защото ускорих процеса на съхнене с уреда за топъл ембосинг. След това просто сглобих трите рамки и ги залепих така, че да мога да пъхна снимки зад тях. Дизайнерските хартии, които ползвах са The Avenues HomeGabrielle Cut Outs,  а за надписът ползвах стикерите Gabrielle Combo Sticker.  




Приятно майсторене
Ем

2 коментара:

  1. Прекрасно се е получило.Браво Ем!Аз обаче имам едно въпросче-след като страничката е готова как и къде ги съхраняваш?Може ли да пуснеш една полезна темичка относно албумите за скрапбук? Благодаря ти предварително.Гуш:)))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз мисля, че бях споменавали - имам един голям класически скрапбук албум и вече се замислям да си купя още един. А освен в албуми имам и една стена задалена за по-специалните странички. Но непременно ще направя една темичка за съхраняването на страничките! Мерси за предложението! :))))

      Гуш
      Ем

      Изтриване