четвъртък, 14 април 2011 г.

Предизвикателство Приказка

Здравейте мили приятели!

Това е моето първо предизвикателство и ми се искаше да е нещо близко до мен, което ме отморява и развеселява.

Макар и вече на сравнително “преклонна” възраст, все още предпочитани за четене от мен са детските книжки. Светът в тях обикновено е по- красив, по- щастлив и някак всичко е изпълнено с позитивизъм. Имам си любими книжки, които препрочитам отново и отново, купувам нови екземпляри, защото старите са скъсани от четене и започвам да чета пак… “Роня, дъщерята на разбойника”, “Братята с лъвски сърца”, “Пипи дългото чорапче”, “Индийски приказки” и още много, много други…В тях има радост и тъга, надежда и любов, митични същества, пътувания към несъществуващи острови, феи, принцеси, съкровища…

Всеки от вас си има любима детска книжка, много от вас – вече пораснали – четат същите тези приказки на децата си, където те на свой ред заживяват в чудния свят на пиратите или вещиците…

За това предизвикателството ми към вас е да претворите в проект любимата си приказка или детска книжка.

Както обикновено, пускайте линковете си до другата сряда, до края на деня. Наградата ще бъде дадена на избрана от нас петте(Светла, Ем, Рали, Гери и Злати) картичка или проект. Могат да участват само нови картички и проекти – такива, които не са публикувани вече на вашите блогове. Критериите за оценяване са следните:

• До колко се доближава и отговаря на идеята и темата на предизвикателството
• Цветово съчетание – усет за съчетание на цветовете
• Съчетаване на елементите
• Оригиналност на проекта
• Прецизност

Наградата за победителя е ваучер за 15 лева за покупки от нашето магазинче.

Ето и малко вдъхновение от нас:

Злати:



Гери ("Принцът-жабок"):



Рали:



Ем ("Бялата писанка" - Френска народна приказка):



Светла ("Тайната градина"):





Приятно майсторене,
Злати



3 коментара:

  1. Страхотна тема си избрала, Злати! Ще се радвам да се включа в нея. :]

    ОтговорИзтриване
  2. Как ме вдъхновихте и мен с вашите картички.Страшно интересна тема :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Много приятно място за отмора. Често надничам тук и се изпълвам с идеи и радост, с творческа удовлетворение и увереност.

    ОтговорИзтриване