понеделник, 25 февруари 2013 г.

Нека си направим уникална визитка

Здравейте, приятели!

Сигурно повечето от вас вече се досещат какво ще ви покажа днес. Приготвила съм ви едно АТС. За тези от вас, които за пръв път чуват за подобно нещо, ще кажа че това е едно малко ваше произведение, което служи като  една своеобразна визитка на твореца.

Ако до сега не сте пробвали да направите нещо подобно, надявам се че моето АТС ще ви вдъхнови да опитате. Това наистина е един много забавен начин да оставите своите данни както на други крафтъри, така и на приятели и познати. Понеже АТС-тата са с малки размери (стандартното АТС е с размер 3.5 х 2.5 инча) тяхната направа става много бързо. Аз самата се запалих много, когато получих АТС от една приятелка в Щатите. Там имат практика да пращат по една такава визитка, когато за пръв пит си пишат с някого. Тази идея толкова ми хареса, че реших и аз да се пробвам. Оказа се много лесно, защото е все едно да правиш миниатюрна картичка.



АТС-то, което съм ви подготвила днес е правено с дистрес мастило Викторaнско кадифе и Захар, а отгоре го завърших с едно копче от колекцията на Papermania Винтидж, малко връвчица, дантела и разбира се една пеперудка :)

Пробвайте и вие да направите своите уникални визитки!

Пожелавам ви един прекрасен ден
Ем


10 коментара:

  1. Ем, би ли ми написала буква по буква как се изговаря "АТС-то", че сама не мога да се справя.
    Тази картичка ми харесва!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Здравейте Ем,

    Можете ли да сложите снимки с описание как е използвано дистрес мастилото - само по края на визитката ли е нанесено с тампон? Много оригинално изглежда.

    Благодаря,

    Полина от http://lovelylittleturtle.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Полина!
      За да създам фона използвах два цвята дистрес мастило - Захар и Викторианско кадифе. Тръгнала съм от бал картон, като първо нанасям светлия цвят на целия фон, а после по краищата нанасям и тъмния цвят за контраст.

      Изтриване
  3. Благодаря Ем за описанието. :)

    Поздрави,

    Полина

    ОтговорИзтриване
  4. А печатът как е нанесен, в смисъл коя техника си използвала (аз като начинаеща да попитам, че само предполагам все още) ?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Печатът е един голям фонов печат, който след като подготвих основата отпечатах с дистрес мастилото Викторианско кадифе. Дистрес мастилата, за разлика от пигментните дават един леко акварелен и не толкова добре очертан отпечатък. дори на места изглежда като на петна, което на мен ми дава допълнителен ефект на текстура и много ми харесва. След това отново минах по ръбовете със Захар, за да се размие леко с фона.

      Изтриване
  5. Знаете ли, че съм си мислела за такова нещо да си направя още преди доста време? :) Много хубава идея. Можете ли да добавите една опция хората да качват снимки на АТЦ-та си под тази публикация. Липсва ми разглеждането на творбите на другите.

    ОтговорИзтриване
  6. Пеперудката е изрязана с една формичка на машина за рязане и релеф.

    ОтговорИзтриване