сряда, 9 юни 2010 г.

Предизвикателство Книгоразделители

Здравейте изобретателни дами!

През втората седмица на юни се пада на мен честта и удоволствието да Ви предизвиквам, но докато стигна до там, ще започна отдалеч.

Трябва да призная, че едва през последните години се върнах към едновремешната си любов - четенето на книги. Поня в ученическите години как изяждах с кориците всичко приключенско, след това в тийнейджърските се впусках в розови романтични любовни книги, в студентските - четях криминални, а сега пък съм на вълна трилъри. Въобще книгите макар и напоследък променящи своята форма,защото една част от тях се появяват в електронни варианти, винаги са носили очарованието на емоцията и знанията. Мен винаги са ме влечали хартиените книги (както и хартиените писма, които са се превърнали едва ли не в демоде). Съвсем различно е усещането да прелистваш страниците, да разглеждаш корицата до най-малкия детайл и след като я прочетеш - да я наредиш редом с останалите на рафта, за да почака, докато решиш да я препрочетеш или да я заемеш на приятел.

Навремето докато четях някоя книга - винаги помнех до кой номер страница съм стигнала, но явно с годините се научих да си улеснявам живота и.. да си го украсявам. С какво ли?

Ами с КНИГОРАЗДЕЛИТЕЛИ.

Затова и тазседмичната ми задачка за вас е да ни изненадате с вашите идеи за такива. Малки, големи, обикновени, нестандартни, шарени, забавни, елегантни.. но направени със собствените ви талантливи ръце!

Пускайте линковете си до другата сряда до края на деня. Наградата ще бъде дадена на избрана от нас четирите (Светла, Ем, Рали и Гери)картичка или проект. Могат да участват само нови картички или проекти – такива, които не са публикувани вече на вашите блогове. Критериите за оценяване са следните:

• До колко се доближава и отговаря на идеята и темата на предизвикателството
• Цветово съчетание – усет за съчетание на цветовете
• Съчетаване на елементите
• Оригиналност на проекта
• Прецизност

МОЛЯ ВИ, ПУСКАЙТЕ СНИМКИ, НА КОИТО СИ ЛИЧИ КАКВО Е СНИМАНО. Разбираме, че не всеки има добър фотоапарат, но поне трябва да се вижда самата картичка. Тя може да е прелестна, но ако снимката е много лоша, няма да можем да я оценим подобаващо.

Ето я и наградата - невероятния комплект панделки на Lura Ashley - Филигран:



Малко вдъхновение от нас:

Гери:



Рали:



Светла:



Ем:



В очакване на много интригуващи проекти,

усмихната Гери

11 коментара:

  1. ей, Гери, невероятна си.....Точно днес си направих един книгоразделител....и сега влизам и чета....това е темата на новото предизвикателство.....Страхотно!

    ОтговорИзтриване
  2. страхотно предизвикателство,страхотно а ващите книгоразделители са супер,всеки един доста би ме разсейвал докато чета(постоянно ще го гледам)всичките са просто уникални

    ОтговорИзтриване
  3. Здравейте момичета, много красив сайт и много красиви нещица творите! Продължавайте все така! Понеже съм нова тук, искам да попитам - къде да пускаме линковете, ако се решим да участваме?

    ОтговорИзтриване
  4. Еха ето нещо ново за мен:))За първи път ще правя книгоразделител и ще е доста голямо предизвикателство за мен:)))Вашите са толкова хубави,че вдигат летвата още по-високо:))))))Отново страхотно предизвикателство момичета и невероятни вдъхновения;))))Благодаря ви:)))

    ОтговорИзтриване
  5. Гери, темата която си избрала е много хубава. Опитвам се да се сетя правила ли съм си книгоразделител, но честно казано нямам спомен, може би е било преди 10-тина години :)
    Тъкмо сега ще имам повод да си направя един :)
    Като прочетох темата се сетих за Ади, тя е правила много книгоразделители :)
    Забравих да кажа че вашите творения са прекрасни, много са красиви :)
    Благодаря за вдъхновението :)

    ОтговорИзтриване
  6. Супер е това предизвикателство, вдъхновенията също :)Аз също досега не съм правила книгораделители и ето че за всяко нещо си има първи път.

    ОтговорИзтриване
  7. Много се радваме, че ви харесва темата, надяваме се да видим много хубави неща, като знам как творите.... bph, под темичката има едно линкче - там като го натиснеш, можеш да си сложиш линк към твоята снимка / пост в блога, така ще се види на сайта.

    ОтговорИзтриване
  8. Ехаааааа! Ето нещо, което наистина ме предизвика!!! Сърбят ме ръцете ! И.....започвам!
    Благодаря ви, мили момичета за хрумката!!!

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотна тема! Книгоразделители обичам да правя всякакви :). И бродирани, и хартиени...
    С голямо удоволствие ще участвам в това предизвикателство.

    ОтговорИзтриване
  10. Ех, не съм се и надявала на толкова ентусиазъм! Много, много се радвам, че темата Ви амбицира така! :))

    Усмих!

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря за чудесното предизвикателство! Много обичам книгоразделителите!

    ОтговорИзтриване