петък, 18 юни 2010 г.

Победителят в Предизвикателството Книгоразделител

Уникално красиви, оригинални и великолепни неща ни показахте. Просто ми се искаше всички тези книгоразделители да си бяха моички и да си имам по един за всяка книжка - защото всеки един от тях би подхождал на точно определена книга от моята библиотека! Аз обожавам да чета и ми доставихте искрено удоволствие с тези книгоразделители!!!



Макар и избора да беше ужасно труден сред толкова красиви неща и макар, че много книгоразделители бяха на по една точица един от друг, все пак имаме победител и това е Теодора Григорова! Толкова красота!!! Напомня ми за книгите на Ърнест Хемингуей! Браво Дори! Още другата седмица ще ти пратим наградката! Честито!

А ето го и нашият Топ 5 по реда на участие:

* 3 - Jeni
* 6 - danka
* 49 - Chiges
* 53 - milenka
* 55 - te4eto
* 59 - Ivolina

Я то станало Топ 6! Това е, защото два от книгоразделителите са с еднакви точки!

Честито на всички!
Рали

8 коментара:

  1. Честито на Теодора!Прекрасен книгоразделител,заслужена награда.

    Момичета,благодаря ви,че сте ми отредили място в призовата шестица.Чест е за мен.

    Поздравления за всички участници,направили сте страхотни неща :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Леле... Не мога да повярвам, ужасно много ви благодаря!!! Изобщо не очаквах да спечели мой книгоразделител сред толкова много красиви неща и то на първото предизвикателство, в което взимам участие :) Ще си го пазя за късмет и няма да го подарявам, за да ми напомня винаги за вас :)

    Обичам ви много, Елшички, продължавайте да вдъхновявате всички ни с прекрасните си идеи :)

    ОтговорИзтриване
  3. Честито на Дорка :)! Беше ми фаворит и много се радвам, че спечели :D.

    ОтговорИзтриване
  4. Честито, Теди! Заслужен приз - книгоразделителя е разкошен, между впрочем както и повечето ти творения! Със здраве да си ползваш наградата и още красиви неща да създадеш!
    Аз също благодаря много за отреденото място в челната петица!Поздрави: Дани

    ОтговорИзтриване
  5. Честито, Теди! Прекрасен книгоразделител - красив и елегантен!

    ОтговорИзтриване
  6. Честито на победителя:))Наистина много красив книгоразделител:))))
    Благодаря ви за отреденото ми място във вашият топ 5 или в случая топ 6:)))))
    Хубав,слънчев и креативен ден от мен:)))

    ОтговорИзтриване
  7. Честито,Дорче!Както знаеш,беше ми от фаворитите-с любимите ми тонове!Удовоствие е да се отбелязват страници с него!Хубав ден и приятно четене!

    ОтговорИзтриване
  8. Честито на Теодора!
    Днес явно ми е щастлив ден - благодая за мястото в топ 5(6)!

    ОтговорИзтриване