вторник, 1 януари 2013 г.

ИДЕЯ: Съхранение на тампончетата на дистрес мастилата

Идея: Как можете да съхранявате лесно и удобно тампончетата от дистрес мастилата
От: Ем (Двете елши)

Това е една система за подреждане на тампоните на дистрес мастилата. До скоро моите седяха забутани в едно чекмедже и по половин час търсех кой за кое мастило е. Преди време гледах едно страхотно клипче, в което се показваше една чудна и много лесна идея за организацията на тези тампони. Там девойката дори беше качила шаблона, който е ползвала. За жалост обаче той на мен не ми вършеше работа, защото беше много голям (4 листа А4), цветовете бяха надписани, а документа не позволяваше корекции и освен това ги нямаше цветовете от новата палитра. За това се хванах и направих мой си шаблон, които да е с празни полета, за да мога да попълвам с цветовете, които имам. И понеже идеята ми се стори много удобна, реших да споделя с вас този шаблон. С него организацията е толкова лесна и всичко става чисто и подредено, а не заема много място и може да го окачите дори на стената. подготвила съм ви два шаблона.

Първият е за тежко пристрастените, които имат повечко мастила. Той има място за 32 тампона. Изтеглете го оттук.

Вторият е за по-скромните колекции от мастила и побира 16 тампона. Изтеглете го оттук.
Така може да изберете шаблон, подходящ за вас :) И двата шаблона са с празни полета, за да можете да попълните имената на дистрес мастилата, които имате. И в двата документа съм изредила всички цветове дистрес, за да ви е по-удобно и бързо. След като попълните имената трябва само да го разпечатате на картон и да залепите във всяко поленце малко парче велкро. Аз съм ги закрепила с по един брадс, за да са по-сигурни. И готово! Вашите тампони ще са винаги добре организирани и прилежно подредени :)



Няма коментари:

Публикуване на коментар