сряда, 17 септември 2014 г.

Вдъхновение за вас - Предизвикай себе си

Привет!
Тази седмица ще ви покажа един албум тип "органайзер". Това ще рече, че цялото албумче е пълно с много джобчета, в които да се организират купища спомени. Обожавам този тип албум с джобче на корицата. Там може да се сложи снимка, пожелание или пък някакъв друг спомен по желание на притежателя му. 

Цветовата комбинация е една доста нестандартна за мен, защото в последно време съм си сложила като лично предизвикателство да експериментирам с различни цветови комбинации. Аз лично много обичам да се предизвиквам по този начин, защото така откривам куп нови неща. Много често, когато човек твори дълго време влиза в един модел. Например една и съща цветова комбинация, едни и същи елементи разположени по подобен начин и т.н. И когато се предизвикаш да излезеш извън този модел може да се получат много интересни неща. 
Тази цветова комбинация мернах в нета и много ми допадна, макар че беше доста нестандартна за мен. Но съм изключително доволна от крайния резултат! Получи се много интересно. 

Оставям ви да разгледате моя албум и се надявам това да ви вдъхнови да експериментирате! 






Гуш
Ем

4 коментара:

  1. Разкошен е! Определено успя да предизвикаш и мен :)

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасен е-браво, Ем! За пореден път ни показваш много оригинално творение! Цветовата комбинация ми е много любима, а за предизвикателството с албума дано да събера кураж да се включа. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много ми хареса!Страхотно изпълнение и като цветова комбинация и като качество на работата.При толкова красиви албуми по блоговете напоследък просто не смея да се пробвам.Поздравления!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси, много за милите думи!
      Според мен човек не бива да се страхува от това колко са добри другите и какви неща правят. Това е хоби и идеята е накрая ти да си удоволетворен от резултата. Не се страхувай да пробваш, а напротив - скачай в дълбокото и експериментирай! Всички сме почнали така ;)

      Гуш
      Ем

      Изтриване