петък, 23 април 2010 г.

Победител в предизвикателството Използвайте панделка

Не ни е лесно.
Ама хич!

Сред последните ви творения имаше такива НЕВЕРОЯТНИ неща, просто ни побъркахте! Толкова е хубаво когато виждаш как хората се стараят, как се развиват... Карате ни да се чувстваме удовлетворени!

И така, с много зор и мъки стигнахме до консенсус и победителя в предизвикателството ни Използвайте панделка е Chiges с нейната грахова картичка!



Този път Топ 5 е малко по-различен - той е топ 5 (макар че определено ако продължавате в този дух трябва да стане и топ 10) на автори, не на картички, тъй като картичките на тези автори са толкова хубави, че няма да ни стигне и топ 20 да похвалим всички.

Ето ги и тях (без особена подредба):

* addii
* Creative
* Dimitrana S.
* Irena (за рок картичката й)
* Milenka (най-вече за картичката с пауна, която за малко да стане победител)

Честито на всички и ви очакваме с уникално забавни и красиви картички както винаги в новото ни предизвикателство - Буболечки!

6 коментара:

  1. Честито на Теди! Картичката е изключителна! :) Както и тази на Миленка! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Честито на Чигес и на всички прекрасни автори в топ5!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Абсолютно убедена съм, че не ви е било лесно в избора на победител! Честито на Теди :-)

    В това предизвикателство имах няколко фаворита и се радвам, че някои от тях са в топ 5 :-D
    А за мен лично е чест и голям комплимент да бъда сред тях!

    Поздрави сърдечни и усмихнати дни :-))

    p.s. Свикнала съм да се бърка често името ми, но този вариант е наистина интересен :-D

    ОтговорИзтриване
  4. Честито на Теди!Благодаря за отреденото място в 5-цата!Честито и на останалите,а в това предизвикателство колко красоти видях само....:)

    ОтговорИзтриване
  5. Теди, честита победа :)
    За пореден път съм в топ 5, което значи че творенията ми се оценят и то високо, но не толкова, че да спечелят :)
    Както и да е, радвам се, че сте ми отредили място на стълбичката :)

    ОтговорИзтриване
  6. Безкрайно благодаря за добрата оценка, момичета. Очарована съм от всички представени творби и разбирам затруднението ви- аз също не мога да се огранича в топ 5, фантастични неща има.
    Поздравления за всички!

    ОтговорИзтриване