четвъртък, 18 март 2010 г.

Победителят в Ирландското ни предизвикателство!

Да ви кажа, бях приятно изненадана, че имаше толкова участници в нашето Предизвикателство, посветено на св. Патрик! И всички така бяхте влязли в темата, че наистина моята келтска душа пее от радост!

И така, след много много мислене, си имаме победител! И това е Chiges с нейните келтски възли, които определено много ни впечатлиха. Както и цялостното оформление и цветово съчетание. Браво Чиги!!! Ще се свържем с теб скоро да ти дадем наградката:)



От днес нататък ще обяваваме и Топ 5, тъй-като наистина има много добри картички, които трябва да се отбележат подобаващо, но победителят може да е само един...

В нашия топ 5 този път влизат (без някаква особена подредба):

* Le (Male)



* Ivolina



* Skylife



* Milk



* Greta



Честито на всички, прекрасни сте и продължавайте така да ни радвате!!!

Поздрави от Главния леприкон:)



Рали

9 коментара:

  1. Поздравления за прекрасната картичка на победителя! Напълно заслужено!:-)

    ОтговорИзтриване
  2. Поздравления за Chiges - заслужен приз на победител, много ми харесва картичката, с този типичен елемент - възлите. Но и всички останали са достойни за възхищение...

    ОтговорИзтриване
  3. Да, всички бяха просто прекрасни!!!
    Рали

    ОтговорИзтриване
  4. Ооо страхотно!
    Честито на Чигес,
    познах, и аз бих я наградила!Няколко пъти!
    Радостна съм много, че и аз съм в топ 5!
    Благодаря момичета! И другият ми фаворит съшо е в топ 5!Супер!

    ОтговорИзтриване
  5. Изключително много се зарадвах на отличието (мига смутено), благодаря ви много, Елши :).
    На свой ред и аз поздравявам всички участници- наистина забележителни неща има. Поздравления и за отличените в топ 5, чудесни творби!

    ОтговорИзтриване
  6. Теди, честито за отличието! Пак се повтарям, но картичката ти е страхотна!!
    (А аз така и не успях да си завърша моята идейка по тази тема, но смятам при първа възможност да я реализирам. :))

    ОтговорИзтриване
  7. Поздравления за Chiges !Поздравления и за отличените в топ 5, чудесни творби!

    ОтговорИзтриване
  8. Хип-хип ура за всички участници! :) Много интересен и запомнящ се старт на предизвикателствата направихте! Браво! :)

    ОтговорИзтриване
  9. Браво, Елши -направихте най-добрия избор! Поздравления за Теди(картичката е уникална) и за първата петица!

    ОтговорИзтриване