четвъртък, 25 март 2010 г.

Победителят в нашето предизвикателство Забавни животинки

Още едно предизвикателство и много прекрасни картички, които ни развеселиха неимоверно много! На някои самата аз така съм се смяла....

Ето защо този път изборът беше още по-труден от обичайно.

Но все пак имаме победител! И това е Le (Male) и то с двете си забавни черно-бели картички - да й е честито!!! Моля те прати на мейла ни sales@2elshi-shop.com адреса си, за да ти пратим наградата!





А ето и топ 5 участници с техните картички (без определена подредба):

* addii

* Bilba

* fiferutka

* milenka

* Milk

11 коментара:

  1. Радвам се че съм в топ 5. Благодаря ви за указаната чест :)

    ОтговорИзтриване
  2. Честито на Le!Благодаря за номинацията в топ 5!Признателна съм:))

    ОтговорИзтриване
  3. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря Елши!
    Много се радвам, че сте харесали и двете ми картички! Хубаво е да те оценят творци! Едно такова гордо...!
    Специални поздравления за топ 5,там е и моят топ!
    ---
    Ще сложа публикация в блога си!:))

    ОтговорИзтриване
  5. Честито на Ле! Поздравления и за всички останали участници! Много ми харесаха показаните картички. Съжалявах, че не можах да се включа, но като разгледах всички картички, нямаше да направя нещо и на половина толкова мило, сладко и забавно :).

    ОтговорИзтриване
  6. http://lenetart.blogspot.com/2010/03/blog-post_25.html

    ОтговорИзтриване
  7. Итук да честитя на на LЕ и всички останали участници !Също искам да кажа колко съм щастлива от факта че съм в топ 5 -Благодаря на 3те прекрасни дами-сладурани!

    ОтговорИзтриване
  8. Поздравления и тук Le!
    Страхотни са всички картички, разбирам защо е бил труден изборът.

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря за добрата оценка! Честито на Ле, картичките и са наистина много оригинални!

    ОтговорИзтриване
  10. Ооо, за втора поредна седмица съм в топ 5! Много ви благодаря за оказаната чест. :) За новак, като мен, това значи много. Честито на Le и на всички номинирани, има много вдъхновение във всяка творба! :)

    ОтговорИзтриване