събота, 9 април 2011 г.

Магазинчето ни....

Мили приятели,

благодарим на всички, които дойдоха днес и ни посетиха в нашия нов дом! Много се радваме, че ви хареса.

А сега малко повече подробности!

Магазинчето ни се намира на ул. Юри Венелин 27 (между ул.Любен Каравелов и бул.Евлоги Георгиев).



Няма как да ни сбъркате, ние сме единственото зелено магазинче там:



Работното ни време е Понеделник - Петък - 10:00 - 19:30 часа. Надяваме се да ви е удобно. Събота няма да работим, защото тогава ще организираме курсове и уъркшопове, както и сбирки да си майсторим за кеф.

Заповядайте, ще ви чакаме с нетърпение!

Рали и Ем

17 коментара:

  1. Честитооо, благородно завиждам на всички, които днес са ви посетили. Сега си имам нова мечта - да ви посетя и аз :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Честито ! Много клиенти,парички и материали! Цял ден чакам снимки от вашето магазинче.Дайте повече снимки!Завист кьм софиянки ,че имат такова магазинче !

    ОтговорИзтриване
  3. Да ви върви по вода!Много клиенти!

    ОтговорИзтриване
  4. Успех, скъпи Елши!
    Чудесно начало! Успеха и късмета да е винаги с вас! С нетърпение чакам да ви навестя!

    ОтговорИзтриване
  5. Значи ще планирам скоро пътуване до София:) Успех момичета, да се напълни бързо, бързо с материали и винаги да е пълно с клиенти!

    ОтговорИзтриване
  6. Успех в новото начинание! Продължавайте със същия ентусиазъм, който да ви носи много духовно и материално удовлетворение!

    ОтговорИзтриване
  7. Успех и от мен! Май вече мога да си призная, че и аз бях там и се запознах с вас, нали!
    Пак ще дойда, ама друг път...

    ОтговорИзтриване
  8. Е, срам - не срам, аз днес не успях да ви намеря :/ До някъде ви проследих, но уви - за мен нямаше съкровище днес... Но надеждата не умира! Във вторник ще дойда да ви подосаждам :) Много се радвам за вас! Успех!

    ОтговорИзтриване
  9. Честито още веднъж и успех с магазинчето!
    Днес прелетях съвсем набързо, но в понеделник след работа ще имам време да се порадвам на спокойствие на магазинчето и всички красоти в него!
    Работното време много ми хареса, а и сте ми толкова близо! :)))

    ОтговорИзтриване
  10. Честито Елшички!
    Желая ви от сърце успех и много клиенти! Очаквам с треп и вълнение срещата си с вас! До скоро!

    ОтговорИзтриване
  11. Честито момичета! Мястото е супер удобно в центъра. Скоро ще гледам да си измисля едно пътуване до София. Успех в това начинание и много клиенти ви желая!

    ОтговорИзтриване
  12. Честито мили Елши! Много усмихнати клиенти ви пожелавам. Чудесно е, когато хобито се превърне в работа!

    ОтговорИзтриване
  13. Честито и от мен. Желая ви много приятни моменти и срещи с добри клиенти. При първа възмогност и аз ще ви посетя. Желая ви успех! Поздрави от Стара Загора.

    ОтговорИзтриване
  14. Честито и от мен! От сърце пожелавам много успехи и доволни клиенти! Надявам се скоро да ви посетя. Прегръдки от мен!

    ОтговорИзтриване
  15. Да ви е честито, да не се отървете от клиенти и приятели!
    Жалко, че бях извън София няколко дни и не успях да присъствам..

    ОтговорИзтриване
  16. Честито и от мен! Много продажби и доволни клиенти ви пожелавам! Тези дни ще мина през магазинчето ви :)

    ОтговорИзтриване
  17. Честито и от мен, момичета! Пожелавам ви много щастливи клиенти! Магазинчето е много кокетно!

    ОтговорИзтриване