сряда, 13 април 2011 г.

Победителят в предизвикателството ни паус

Отново ви благодарим за разбирането, че имахте търпение докато обявим победителят в предизвикателството ни Паус. Покрай създаването на магазинчето ни и отварянето му бяхме наистина много заети, но сега вече всичко е готово, така че не би трябвало да има забавяния. Отново ви благодарим за подкрепата!

А сега бързичко да кажем кой е победителят в предизвикателството ни Паус. Това е Donika с уникалния си плик от паус. Направо висш пилотаж в използването на пауса! Честито! Моля те пиши ни на sales@2elshi-shop.com, за да се разберем къде да ти изпратим наградата.



А ето и Топ 5 според реда на участие на картичките / проектите:

9 - Suzi
20 - Kaxala
21 - Green-Eyed Girl
24 - Denny
25 - Ганима

Честито на всички и не забравяйте, че ако искате можете да се закичите с нашите значки, които можете да намерите в дясната колонка на блога ни!

Пожелаваме ви весело настроение!
Рали

3 коментара:

  1. Честито на Доника!Нейния проект, според мен е наистина уникален и наградата й е напълно заслужена. Браво и честито на останалите печеливши, които ни показаха прекрсни творби.

    ОтговорИзтриване
  2. Балгодаря ви момичета от сърце! Изключитло съм изненадана и щастлива. Няма да скрия че това ми е първата награда и съм горда, че е от вас. Имаше много интересни проекти и всички се представиха чудесно и наистина съм поласкана от вашето високо признание! Още веднъж благодаря!
    Честито и на останалите!

    ОтговорИзтриване
  3. Честито и от мен, Дони! Напълно заслужена първа награда :)

    ОтговорИзтриване