четвъртък, 16 юни 2011 г.

Предизвикателство 2 в 1

Победителят в предизвикателството ни по Скеч

Благодарим ви, че участвахте в предизвикателството ни по скеч, зададено от Гери.
Победителят тази седмица с пълно единодушие е Mila, която с картата си за съкровища, наистина намери наградата:) Много сладка, изпипана, красива картичка! Честито и ни пиши на sales@2elshi-shop за да се разберем как ще си използваш наградата.



А ето и Топ 5 (даже Топ 6) според реда на участие:

7 - KalySto
12 - Mila
13 - Goldie
15 - KalySto
19 - vikris
22 - Biliana

Честито на всички и да не забравите да се закичите със значките, които можете да намерите в дясната колонка на блога.

*************

Здравейте,

Тези дни силно се запалих по хитрата идея картичката и подаръкът за даден повод да са в едно. Получих една много сладка кутийка и от същите материали, вътре имаше една картичка. Сега кутийката е дом на много малки цветенца и краси рафтчето ми.

И вдъхновена от този подарък, реших тази седмица да ви предизвикам с нещо повече от проект за картичка. Този път задачата ви е да измислите картичка и подарък - 2 в 1. Как ще ги комбинирате или какъв ще бъде подаръкът оставям изцяло на вашето въображение. Може да изработите интересна чантичка или торбичка, в която да е прибрана картичката, а защо не подаръкът да е скрит в картичката, например книгоразделител, или пликче ароматен чай? Има толкова много възможности да зарадваме любимите си хора с ръчно направен подарък и картичка към него. Развихрете въображението си и се забавлявайте с цветове и мотиви по ваш избор!

Наградата за победителя е ваучер за 15 лв. за покупки от магазинчето ни.

Както обикновено, пускайте линковете си до другата сряда, до края на деня. Наградата ще бъде дадена на избрана от нас петте(Светла, Ем, Рали, Гери и Злати) картичка или проект. Могат да участват само нови картички и проекти – такива, които не са публикувани вече на вашите блогове. Критериите за оценяване са следните:

• До колко се доближава и отговаря на идеята и темата на предизвикателството
• Цветово съчетание – усет за съчетание на цветовете
• Съчетаване на елементите
• Оригиналност на проекта
• Прецизност

Ето малко вдъхновение от нас:

Ем:





Злати:







Гери:





Приятно майсторене от мен

Ем



17 коментара:

  1. Здравейте, честито на победителите!
    Но пак няма нищо за победителя от Предизвикателството "Детски спомени".....

    ОтговорИзтриване
  2. Ура! Малко нахално от моя срана но две от Топ 6 са мои! Благодаря Елши и честито на победителката!

    ОтговорИзтриване
  3. Интересно защо се нарича предизвикателство по скеч , след като нито една от спечелилите картички не е спазила заданието на така наречения скеч !? Единствено Понито на Калисто отговаря на условието !

    ОтговорИзтриване
  4. Sunshine, благодаря за точното наблюдение, аз за това писах, че не обичам да работя по скеч, защото участващите понякога работят толкова далеч около скеча, че няма нищо общо. Извинете, ама аз така мисля!

    ОтговорИзтриване
  5. Именно ! Така се обезмисля въпросния скеч !
    А да не говорим за първият критерий за оценяване - цитирам " До колко се доближава и отговаря на идеята и темата на предизвикателството " Аз бих казала , че леееко минава покрай зададената тема и я подминава ...

    ОтговорИзтриване
  6. По принцип, когато има предизвикателство по скеч имаш право да го въртиш както си пожелаеш, дори и огледално. Биляна примерно го е врътнала на 90 градуса. Но е истина, че явно се затрудняват хората при скечовете, но когато горе долу всички са възприели скеча по един и същ начин, напред излизат другите критерии, които реално са станали повод за победителите в това предизвикателство.
    Рали

    ОтговорИзтриване
  7. Sunshine,и аз не съм сред спечелилите, но твоя пост звучи малко като завист, а не като реална оценка на спечелилите картичките!!! Е от мен пък честито на всички спечелили, на мен лично много ми харесват и шести картички :)

    ОтговорИзтриване
  8. И на мен картичките ми харесват , но коментирах това , че нямат много общо със зададения скеч !

    ОтговорИзтриване
  9. Момичета, благодаря много за високата оценка, тя наистина значи много за мен :)
    Искам и да Ви се похваля - вече си имам свое местенце за майсторийки - http://beautifulworld-m.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  10. И от мен честито на победителките! Много добри попадения! Момичета, не знам вие други картички ли гледате... как да не е спазен скеча!!! Не че някой ме пита, но да си кажа - всички отличени картички имат всички елементи на скеча.
    Може би си мислите, че щом примерно Мила е сложила котва и компас, а не цвете не е спазила нарисуваното цвете или? - аз съм в недоумение.
    Друго ме притеснява мен и то е принципно - може би пак като забележка към екипа, но повече към участниците. Не може да има изискване за НОВ проект и някой откровено да си казва "направих го преди месец, но сега го публикувам заради предизвикателството" (вярно, не е публикуван, но поне на мен ми звучи някак нахално) или пък даден линк към целия блог, а ти се ориентирай с какво точно участвам.

    ОтговорИзтриване
  11. Тече, абсолютно не съм съгласна с теб - не мисля, че съм нахална за това, че пускам линк към нещо което съм правила преди месеци, но сега публикувам. Правила съм го един месец, нали не смяташ, че мога да се класирам за това предизвикателство, за една седмица. Условията са да не е публикувано и да е ново за хората и то наистина е такова за всички, които го виждате сега.
    Аз пък смятам за некоректно, за това че много пъти при Двете елши има молба да не се участва в други предизвикателства с този проект и въпреки това няколко човека си участват където искат.
    Толкова рядко участвам в предизвикателство, положила съм много труд и смятам, че е нещо специално и не е коректно от твоя страна.

    ОтговорИзтриване
  12. Не визирах някого конкретно, дори не мога да кажа, че е било при теб - просто ме подразни, че в публикацията изрично е споменато, че е стар проект. Така или иначе щом не е публикуван си участва... все пак извинявай, не исках да обидя когото и да било, но ... често ми се случва някой да се засегне, когато изказвам мнението си.
    Относно молбата за неучастие в други предизвикателства за пръв път чувам! И мога да кажа, че ако има такова правило, аз съм го нарушавала със сигурност и нямам нищо против да бъда дисквалифицирана за неспазване на правилата, когато съм ги нарушила.
    И последно: Имам много кусури, но некоректността не е сред тях!

    ОтговорИзтриване
  13. Момичета, не сме имали изискване да се участва само при нас. Изискването ни е било единствено да не е било публикувано преди това, а да е новичко,т.е. създадено за нашето предизвикателство е наистина желателно, но не задължително. Дисквалифицирали сме проекти само по няколко причини - стар проект, отдавна публикуван (имали сме снимки постнати в предизвикателство от 2011, носещи дата 2009 примерно); проект с явно прерисуван печат на производители, които представяме и проект, който не отговаря на условията.
    Рали

    ОтговорИзтриване
  14. Тече, извинявам се тогава - грешката е моя, навярно в картичкофуриите съм видяла това условие и съм го приела и за другите български предизвикателства.
    Желая успех на всички участнички в предизвикателството и се извинявам, ако съм всяла смут тук!

    ОтговорИзтриване
  15. Леле, каква дискусийка се е заформила. Радвам се, че тона е добър, макар да има различни мнения. И аз като Sunshine мисля,че когато темата е "СЕЧ" най-важното условие би трябвало да е спазването на скеча. Обаче...не ме притесняват котвата и компаса на Мила :) Това, което е много по-различно е,че дори формите не са спазени, да не говорим за пропорциите. Обаче..картичката на Мила е много оригинална и определено ми харесва много, за това..дори не съм обърнала внимание на подробностите :)
    Не мисля,че Sunshine се заяжда или завижда. Просто наистина е добре тия неща да бъдат уточнени предварително (че са допустими и дори приветствани, ако резултата е оригинален)...Радвам се, че вече е изяснено и няма обидени :)

    ОтговорИзтриване
  16. Честито на всички победители!
    Понеже се цитира Картичкофурии не мога да се сдържа. Искам да помоля Нели да прочете отново условията за участие в Картичкофурии. Никога не е имало изискване да се участва само и единствено в картичкофурийските предизвикателства. Можете да участвате, където желаете. Молбата ни е била само да участвате с нова Картичка, която да включите само в Едно картичкофурийско предизвикателство.

    ОтговорИзтриване