четвъртък, 30 юни 2011 г.

Предизвикателство Безкрайна картичка

Победителят в предизвикателството ни Състарено

Привет на всички!
Сигурна съм, че нямате търпение да научите победителите от това така интересни предизвикателство! Видяхме наистина прекрасни творения носеще прекрасната следа на състаряването, която сякаш прази нещата още по-ценни. Много се радвам да обевя победителя в това предизвикателство и това е старинната картичка на Ками. Честито и не забравяй да ни пишеше на sales@2elshi-shop, за да получиш наградата си!




Разбира се ето го и топ 5 според реда на участие:

11. Биляна
15. Veni
21. addii
24. Maggie
28. Sunshine Fantasy


Победителят в предизвикателството ни 2 в 1

Днес имам удоволствието да ви кажа и още един победител в предизвикателството 2 в 1. Дами, бяхте направили наистина прекрасни неща и благодарим на всички за участието! Няма да разтягам локуми, а направо ще пристъпя към победителя. Товя е Красимира Иванова с прекрасния подарък, който е измаисторила за сина си. Аз знам, че много бих се зарадвала на такъв подарък, а съм сигурна, че Краси много ще се радва на подаръка от нас. Моля те, пиши ни на sales@2elshi-shop, за да получиш наградата си.



Топ 5:
4. laguna
10. goldie
16. avocett
21. Te4eto
23. morgiana

Много усмихната и ползотворна седмица
от мен
Ем

************************

Здравейте симпатяги!

Този път предизвикателството на Елшите е отново в моите ръце, затова няма да се бавя много, тъй като предполагам, че сте любопитни да разберете какво ще е то.

Отдавна ми се искаше да направя т.нар. Безкрайна картичка и тъй като беше много забавно за мен, смятам, че и вас ще заинтригува, особено ако не сте опитвали да направите такава до сега. Ето тук ще намерите кратко уроче от мен как да я направите. И с нетърпение ще очаквам да видя какви забавни безкрайни картички ще сътворите.

Наградата за победителя е ваучер за 15 лв. за покупки от магазинчето ни.

Както обикновено, пускайте линковете си до другата сряда, до края на деня. Наградата ще бъде дадена на избрана от нас петте(Светла, Ем, Рали, Гери и Злати) картичка или проект. Могат да участват само нови картички и проекти – такива, които не са публикувани вече на вашите блогове. Критериите за оценяване са следните:

• До колко се доближава и отговаря на идеята и темата на предизвикателството
• Цветово съчетание – усет за съчетание на цветовете
• Съчетаване на елементите
• Оригиналност на проекта
• Прецизност

Ето малко вдъхновение от нас:

Гери:









Ем:





Рали:






Усмивки,
Гери



2 коментара:

  1. Здравейте момичета. Наистина нямате представа колко много ме изненада новината,че моята картичка за рожденния ден на детенце е спечелила предизвикателството 2 в 1 и ..колко страхотно се почувствах от това :) Честито на Ками и на останалите момичета, чийто картички са сред победителите. Сигурна съм,че изборът всеки път е труден, тъй като участват наистина страхотни творби и всяка от тях е уникална и неповторима.
    Благодаря ви за прекрасната емоция.
    Благодаря ви и за това,че ни радвате с прекрасните материали за картички, които предлагате, както и за прекрасното ново предизвикателство, което е едновременно забавна, интересно, и напълно оригинално според мен :) Чудесни сте!

    ОтговорИзтриване
  2. Огромно благодаря за наградата, не очаквах/даже бях забравила че съм участвала/ Честито и на другите момичета, видях великолепни неща!Елшички нямам търпение да ви посетя.Благодаря :)

    ОтговорИзтриване