сряда, 22 октомври 2014 г.

Вдъхновение за вас - Кръгъл албум

Привет!
Днес вдъхновението е малко по-различно, защото не съм го правила аз, а са го правили за мен. Това албумче е творение на Силвето от Цветно СИ и ми е подарък за рождения ден. Трябва да ви кажа, че това е единственото албумче, което са ми подарявали и аз толкова много му се зарадвах! Силвето е подбрала най-разни снимки и го е напълнила, така че да стане един разкошен спомен. Тя е царица на малките хитри надписчета и на всякъде из албума са пръстани страхотни мисли и фрази, които да допълнят усещането то снимките. Формата му е доста нестандартна, но седи изключително оригинално и забавно и е страхотно удоволствие да го разглежда човек.











Надявам се, че това албумче от Силвето ще ви вдъхновие да направите и вие един специален подарък за приятелите си.
Гуш
Ем

Няма коментари:

Публикуване на коментар