петък, 23 януари 2015 г.

Представяме ви - Little B Hearts

Привет!
Наближава един прекрасен и много романтичен празник, за който съм сигурна, че всеки се готви по едни или друг начин. Все по-често срещам розови и червени картички, много сърца, купидончета и всевъзможни надписи Love. Та реших, че е време и за да се сдобия с един шаблон сърца. По принцип рядко правя такива проекти, но сърцата са доволно универсално нещо. Дълго си избирах, защото исках да е хем нещо изчистено, хем не съвсем, а и да е универсално и с много размери. И докато рових из нашите сайтове си спомних едно клипче на Дженифър Макгуаяр, която представяше любимите си шаблони от последните колекции. Там тя показваше един много красиви сърца на фирма, която до сега не бях чувала - Little B. Тя каза прекрасни думи за фирмата и за този шаблон конкретно. Започнах да се ровя и нещеш ли случайно попаднах на тях в УАУ. Страхотно се зарадвах, защото до този момент вече обмислях как да си ги поръчвам от САЩ. Веднага си ги поръчах и още на другия ден вече бяха при мен. Без да преувеличавам ще ви кажа, че бях очарована от тях! Първото, което ми направи впечатление беше прекрасната опаковка. Шаблоните бяха разположени в магнитна папка, която е страхотно лесна и удобна за съхранение. Вземала съм си шаблони от доста скъпи и престижни марки, но до сега не бях виждала такова нещо. Бях много приятно очарована.



Следващото, което ме грабна беше размерът. В този сет има 7 различни размера сърца, като най-малкото е супер сладко и удобно за дребни акценти, а най-голямото е огромно. Размерът му е близо 14см. Което е идеално за основа на валентинка. Така ако ми се наложи да правя бързо и по спешност романтични картички, те ще стават за броени минутки. Страхотно нали?




Комплектът съдържа общо 11 шаблона, които режат много лесно. Нещо, което ми направи впечатление бе, че самите шаблони са изключително тънки, но режат с лекота.



Сега идва и оригиналната и раздвижена част в този сет. Освен 7-те шаблона, които режат сърца, получавате и 4 допълнителни, които правят ефект шев. Те реално не режат до край, а само наподобяват бод кръстчета. Това беше нещото, което първо ме грабна в този комплект. Може би знаете или сте забелязали, но в момент модата на фалшивите шевове вилнее с пълна сила. Тези шаблони може да ползвате спокойно сами по себе си, за да създадете ефект все едно сте шили по картичката си. Единственото, което трябва да имате предвид, е че те се изваждат една идея по-трудно от картона, защото буквално се впиват в него.





Разбира се, те са направени така, че да работят перфектно с основните сърца в комплекта и да се комбинират. Като може да ги комбинирате, за да направите шев на вече изрязано сърчице, просто като допълнителна декорация.





Или да ги ползвате с по-малките от тях шаблони, за да направите шев около декоративно прозорче сърце.


И за финал, сякаш не бях достатъчно влюбена в тези шаблони, се оказа, че най-малкото сърце в комплекта идеално пасва на моите любими букви и така мога да изписвам разни послания като замествам О със сърце.


Надявам се, че това ви бе полезно!
Това бе от мен за днес,
Гуш
Ем













1 коментар:

  1. Ех,че прекрасни! Честито,Ем. Много "влюбени" проекти ти пожелавам

    ОтговорИзтриване