събота, 21 август 2010 г.

Победител Бебешко предизвикателство!

Нещата, които направихте за предизвикателството бяха толкова сладурски, бебешки, мънички, нежни, оригинални!!! Благодарим ви от сърце за старанието!

Победителят в предизвикателството ни е Jeni с толкова сладурската и изпипана кошарка! Честито мила! Моля те пиши ни на sales@2elshi-shop.com, за да се разберем на кой адрес да ти пратим наградката!



Ето и Топ 5, според реда на участие:

* 22 - Suzi
* 37 - Natali
* 39 - Vanya
* 40 - kami_bonbona
* 46 - danka

Честито!!!
Рали

3 коментара:

  1. Честито на Женичка - заслужен приз, страхотна е кошарката! Честито и на Сузи, Натали, Ванчето, Ками и ...хи, хи, хи, хи ...на мен, радвам се, че за пореден път съм в топ 5! Още повече идеи и творения желая на всички! А на Елшичките....все така творчески вдъхновени....

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ви милички:)))Толкова съм щастлива:))))Много ме зарадвахте като избрахте моето творение,това значи много за мен:))))
    Честито на петорката:))Великолепни творения:)))

    Хубав ,слънчев и креативен ден от мен:))

    ОтговорИзтриване
  3. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване