неделя, 17 октомври 2010 г.

Победителят в предизвикателството ни Филми

Макар че имаше сравнително малко участия мога с ръка на сърцето да кажа, че всички картички бяха разбрали предизвикателството и бяха успяли да предадат филмите върху проекта си! Браво на всички!

Но победителят е един и това е Kaxala с картичката си по "Усещане за жена". Идеята е супер оригинална с този силует, който е под воала. Много ни впечатли! Браво и честито! Моля те да ни пишеш на sales@2elshi-shop.com, за да се разберем къде да ти изпратим наградката.



Ето и Топ 5 картички по реда на участие:

2 - Hristоvica
9 - Green-Eyed Girl
11 - Mikkiplamka
12 - skylife
13 - Kaxala

Браво на всички и ще ви очакваме в новото ни предизвикателство!

Рали

4 коментара:

  1. Честито на Kaxala,картичката наистина е невероятна.До сега не бях виждала толкова чувствена и женствена картичка.Според мен напълно заслужи първото място.Аз от своя страна също съм много щастлива защото за първи път влизам в Топ5.Благодаря :)

    ОтговорИзтриване
  2. Честито и от мен!Картичката е велика!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна идея и реализация - толкова изчистено и в същото време изключително въздействащо. Браво за труда и честито за наградата! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Честито!Много идейна и с напълно заслужена награда!!!

    ОтговорИзтриване