сряда, 24 септември 2014 г.

Вдъхновение за вас - Отминали времена

Привет!
Днес ще ви покажа една страничка, която много ми легна на сърцето! Тя ми стана толкова скъпа, не само защото много ми хареса как се получи, а и заради снимката, която ползвах. Това е една снимка на над 50 години - от сватбата на баба и дядо. Както ви бях разказвала след като дядо си отиде аз наследих старите снимки. Решила съм да направя един цял албум с тях, но за сега смогнах само с една страничка.

За тази страничка използвах разкошните хартии на Бо Бъни - Timepiece. Това са идеалните хартии за албуми и проекти на семейна тематика. Пълни са с разкошни надписи за семейството и корените на рода. 


Часовниците, които изрязах от една то хартиите минах с дистрес напукваща боя, за да изглеждат още по-старинни. 



Приятно майсторене 
Гуш
Ем

Няма коментари:

Публикуване на коментар