сряда, 19 октомври 2011 г.

Победител в Есенното предизвикателство

Благодарим ви, че така присърце взехте и това предизвикателство и ни показахте тези великолепни есенни картички. Много ни зарадвахте с всички тези проекти, кой от кой по-хубави!
Тази седмичното ни предизвикателство спечели Kaxal, с нейната така романтична и леко меланхолична есенна картичка. Честито, и не забравяй да ни пишеш на мейла, за да се уточним как ще си получиш наградата!


Сега ето и нашите топ 5:
9.Диди
20. Bearkis
27. Bearkis
29. Svetla
36. Mila

Слънчеви и топли есенни дни от мен
Ем

7 коментара:

  1. Честито на победителката! Определено нейната картичка ми легна на сърце и ми беше фаворит! Честито и на Топ 5!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасна е картичката-победител :)Найстина е много есенна.Поздрави и честито на всички!

    ОтговорИзтриване
  3. Честито на всички :)!Прекрасни картички!:)

    ОтговорИзтриване
  4. Честито и от мен!!!Радвам се,че съм в топ5!!!Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ви! Имаше много чудесни проекти и съм истински щастлива от тази награда!

    ОтговорИзтриване
  6. Честито, Kaxala! Великолепна картичка!
    Честито и на мен, и на останалите момичета от Топ 5 :)!

    ОтговорИзтриване
  7. Писах на sales@2elshi-shop.com и на
    boudicaart@googlemail.com

    ОтговорИзтриване