четвъртък, 29 декември 2011 г.

Екипът на Двете елши и Благодарности

Мили приятели,

В очакване на Нова година имаме няколко новини и много благодарности, които искаме да изкажем.

Най-първо искаме да благодарим на Кали и Вели за прекрасните три месеца, в които си майсторихме заедно. Те станаха не само част от екипа ни през това време, но и скъпи приятели. С прекрасните си неща, които измайсториха бяха силно вдъхновение за целия ни екип, а надявам се и за всички вас! Благодарим ви момичета - вие сте великолепни творци и невероятно прекрасни хора! Искрено се надявам да имаме възможност и занапред да си майсторим заедно!

Искаме да ви уведомим, че след Нова година Гери вече няма да има възможност да бъде част от екипа ни. Тя беше с нас още от самото начало на Двете елши, като част от дизайнерския ни екип и много ни помогна в най-важните първи стъпки на нашия проект. Искаме от името на целия ни екип да й благодарим за незаменимата помощ през целите тези две години, за вдъхновението и всеотдайността й, за майсторски поднесените урочета и прекрасни майсторийки и да й пожелаем успех във всички нови начинания! Благодарим ти мила от сърце за всичко!

И още една новина! От Нова година, нашето семейство ще си има нов член и това е Нели! Тя ще се включи в екипа ни още от Нова година и ще участва с вдъхновителни проекти в януарската ни тема. Добре дошла Нели и се надявам искрено да се почувстваш наистина част от нашето семейство!



Ето и как се представя тя самата:

"Здравейте, някои от вас вече са влизали поне веднъж в моят блог и са запознати поне мъничко с мен, но за тези, които не са и чували за мен, ще дам малко информация. Казвам се Нели. На 25 години съм. От Варна съм, но от година и половина живея в столицата. От осем месеца съм майка на най-усмихнатото и целуващото момиченце – Калина.

От съвсем малка рисувам. В общи линии не помня да съм правила друго освен да рисувам. Завършила съм Националната гимназия за хуманитарни науки и изкуства, гр.Варна с профил живопис. Но малко се отдалечих с живописта в Технически университет – Варна, като завърших бакалавърска степен с инженерен дизайн. В момента се мъча да завърша магистърската в Техническият университет – София. Сериозно съм увлечена по фотографията и бижутата. И с двете се занимавам от 7 години приблизително.



Манията ми по картичките започна миналият ноември месец докато бях бременна и се чудих с какво още да си запълвам времето. Нямах представа колко разнообразен, шарен и невероятен е крафтърският свят. Когато потърсих в интернет малко повече информация бях поразена и се запитах дали е възможно в нашата (да си го признаем) изостанала страна да мога да открия поне част от хартийките и другите джаджи, за да сътворявам още по-добри картички. Честно да си призная нищо не открих първоначално, но се натъкнах на една изключително креативна авторка – Чона Камджалова. Tя ми отвори очите за Двете Елши, за което съм и много благодарна. От тогава картичкоправенето стана доста сериозно занимание, е разбира се в малкото свободно време, което малката Калина ми оставя.



Много съм благодарна на Двете Елши за поканата им да стана част от техният сплотен и весел екип. Това е сбъдната мечта за мен. За мен ще е чест да ви вдъхновявам. Надявам се да успея и да ви зареждам с позитивна енергия, да ви усмихвам и радвам."

Искаме и лично да благодарим на целия ни великолепен дизайнерски екип, който с такова майсторско умение, старание, всеотдайност и любов ни помага да ви вдъхновяваме! Злати, Светле, Гери, вие сте и винаги ще бъдете наше вдъхновение! Благодарим ви!

Пожелаваме на всички ви весело изкарване на Нова година и много подаръци и весело настроение! И не забравяйте, че имате още само няколко дни да се включите в Коледния ни конкурс!

Рали и Ем

1 коментар: